Wygenerowano:
05.06.2018
16:57:18

Przejdź do listy słów kluczowych
Wygenerowano programem:
Q-Księgozbiór 3000





poszukiwania dróg rozwoju

Spis cytatów ze względu na słowo kluczowe

Treść Tytuł Autor(zy) Ident / Data wpisu
Nasza metoda polega raczej na przekonywaniu klientów do nowych wyrobów niż na pytaniu ich, jakich wyrobów by chcieli. Klienci nie wiedzą, co jest możliwe, a my wiemy. Made In Japan. Akio Morita i Sony Morita, Akio 83-204-2080-6:72

20.05.2004
... wizja [Microsoft'u] jest bardzo rozległa w porównaniu z wizją innych firm, skupiających uwagę na jednym tylko wyrobie. BILL GATES i Jego Imperium MICROSOFT Wallace, James; Erickson, Jim 83-204-1782-1:87

20.05.2004
..., co się stało ze stonogą, która zaczęła świadomie rozważać, którą nogą rozpocząć spacer! Wszyscy żyjemy w niesłychanie skomplikowanym otoczeniu, zapewne najbardziej złożonym i najszybciej się zmieniającym w dziejach naszej planety. By sobie z tym poradzić, musimy chodzić na skróty. Trudno po nas oczekiwać szczegółowego analizowania i roztrząsania każdego aspektu każdej osoby, każdego zdarzenia czy każdej sytuacji - nawet tych, które napotykamy jednego tylko dnia! Nie mamy na to ani czasu, ani energii, ani sposobności. Zamiast tego musimy bardzo często posługiwać się różnymi stereotypami czy regułami tylko z grubsza prawdziwymi, aby klasyfikować napotkane obiekty na podstawie nielicznych, kluczowych ich cech i potem bez dalszych deliberacji reagować na te "spustowe" cechy, które w danej sytuacji akurat występują. Wywieranie wpływu na ludzi Cialdini, Robert B. 9788387957520:20

25.05.2004