Treść |
Tytuł |
Autor(zy) |
Ident / Data wpisu |
Nasza metoda polega raczej na przekonywaniu klientów do nowych wyrobów niż na pytaniu ich, jakich wyrobów by chcieli. Klienci nie wiedzą, co jest możliwe, a my wiemy.
|
Made In Japan. Akio Morita i Sony
|
Morita, Akio
|
83-204-2080-6:72
20.05.2004
|
… wizja [Microsoft'u] jest bardzo rozległa w porównaniu z wizją innych firm, skupiających uwagę na jednym tylko wyrobie.
|
BILL GATES i Jego Imperium MICROSOFT
|
Wallace, James; Erickson, Jim
|
83-204-1782-1:87
20.05.2004
|
…, co się stało ze stonogą, która zaczęła świadomie rozważać, którą nogą rozpocząć spacer! Wszyscy żyjemy w niesłychanie skomplikowanym otoczeniu, zapewne najbardziej złożonym i najszybciej się zmieniającym w dziejach naszej planety. By sobie z tym poradzić, musimy chodzić na skróty. Trudno po nas oczekiwać szczegółowego analizowania i roztrząsania każdego aspektu każdej osoby, każdego zdarzenia czy każdej sytuacji - nawet tych, które napotykamy jednego tylko dnia! Nie mamy na to ani czasu, ani energii, ani sposobności. Zamiast tego musimy bardzo często posługiwać się różnymi stereotypami czy regułami tylko z grubsza prawdziwymi, aby klasyfikować napotkane obiekty na podstawie nielicznych, kluczowych ich cech i potem bez dalszych deliberacji reagować na te "spustowe" cechy, które w danej sytuacji akurat występują.
|
Wywieranie wpływu na ludzi
|
Cialdini, Robert B.
|
9788387957520:20
25.05.2004
|
|